پلک سوم شب

شعر وادبیات

پلک سوم شب

شعر وادبیات

..

 روزگارم ابری ست

 

سایه ام -حتا-کنارم نیست! 

 

 

.

نظرات 24 + ارسال نظر
کشمش 1387,12,03 ساعت 08:00 ق.ظ

مکن تکیه ، مکن تکیه ...
تو بر سایه
یک روز به من مادر تاریخ بگفت
در دامن من مجوی ، جای خور و خفت
بر خیز و بگو حقیقت تلخ مرا
من مادر آنم که نیآسود و نخفت
بروزم
بیا
هاهاهاااا

سین-جیم 1387,12,04 ساعت 09:31 ق.ظ http://saiesard.blogfa.com

روزگار غریی است بی سایه...شاید خودمان هم گم شدیم که سایه ای هم نداریم!

وووووووودکا 1387,12,04 ساعت 11:39 ق.ظ

چهار بجه صبح
از ریکوری برآمدم
پولیس رفت
کی مسمومم کرد
پدر لعنت...

چه هایکوی عظیمی بود !!
بی شک سایه ی مبارک پناه برده به آفتاب درون
سلام

ساز خدا 1387,12,04 ساعت 06:18 ب.ظ http://sazekhoda.blogfa.com

کاش می دانستم سایه ام کجاست!

روزگاریست که در هوای آفتابی هم سایه ام را پیدا نمیکنم!!! این عجیبتره!!!

عجب دم و دستگاهی دارد این وبلاگ . خیلی حرفه ای و کمی گیج کننده.
ممنون که به من سر زدین.
شعر قبلی تان زیباتر بود ها ......
موفق باشی دوست من

زبیرهجران 1387,12,05 ساعت 06:29 ق.ظ

سلام جناب دریا باری عزیز...
خوبی؟
روزگار ابری باید چنین باشد...
روزگار ات آفتابی باد

سلام استاد عزیز

اما از دلها ترک نمیشوید

حتی یاد تان

سلامت باشید

سورنا 1387,12,05 ساعت 09:43 ق.ظ

سلام می کنم

م 1387,12,05 ساعت 11:27 ب.ظ

دریا.اسمی که یا دآور زیبا ترین خاطره هاست واسه من ................شاید .......

* یاس سفید* 1387,12,07 ساعت 09:56 ب.ظ http://yasesefid.blogsky.com

* به نام پروردگار صداقت و مهر *


رؤیا فاصله را نمی شناسد ؛ بعد ندارد ؛ مرز ندارد

چراکه.. شاید اکنون این منم کنار تو .. . . گرمای نفس هایم را حس نمی کنی..! ؟
××××××××××
×××××××
×××××
××××
××
×

با قلبی سرشار از امید و توکل بر خداوند آسمان و زمین اعلام میدارم که :

* خیریه فعال و آزاد یاس سفید از امروز فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کرد*

از شما دعوت می شود که همراه با ما ... آسمان را ستاره باران کنید

منتظرتان هستم

روحت سرشار
از ذوق لطیف
و قلمت پر جوهر است
و تحکیم پیوندهاست
قصد دارم که گر دست بآید
دست به کاری زنم که غصه سر آید
فقط همین .
دوستت دارم

فهیم رسا 1387,12,08 ساعت 09:18 ق.ظ http://www.paywandgah.blogfa.com

سلام دریاباری نازنین!
آمدم تا جویای سلامتی ات شوم.
از سروده هایت خوشم آمد.
با سپاس و ارادت زیاد

بیرار 1387,12,08 ساعت 09:42 ق.ظ http://www.ghazna.blogsky.com

بیا که شعر امد... دنبال داکتر شالیاند را برای چی گرفته ای؟

سلام
پرشین بلاگرز «خبرخوان افغانستانی» («گرافیکی» و «تکست»)؛ و «لیست و فید وبلاگهای افغانستانی» را ارائه کرده است.

از پرشین بلاگرز و خبرخوانهای متعدد آن از جمله «خبرخوان افغانستانی» که شما نیز در آن حضور دارید بازدید فرمائید.

http://persianbloggers.blogspot.com/2008/11/afghan-p.html

امکان حضور در سایر خبرخوانها در صورت حائز شرایط بودن وجود دارد.

امیدوارم وجود «خبرخوان افغانستانی» در پرشین بلاگرز را گامی در جهت نزدیکی فرهنگی بیشتر دو ملت افغانستان و ایران قلمداد کرده و از این حرکت حمایت کافی به عمل آورید.

با دوستی
کورش اسلام زاده
تورنتو، کانادا

من و سایه ام بارها گم می شویم از بی خورشیدی

* یاس سفید* 1387,12,09 ساعت 11:02 ب.ظ http://yasesefid.blogsky.com



دعوتنامه خیریه :


* به نام پروردگار صداقت و مهر *


رؤیا فاصله را نمی شناسد ؛ بعد ندارد ؛ مرز ندارد

چراکه.. شاید اکنون این منم کنار تو .. . . گرمای نفس هایم را حس نمی کنی..! ؟
××××××××××
×××××××
×××××
××××
××
×

با قلبی سرشار از امید و توکل بر خداوند آسمان و زمین اعلام میدارم که :

* خیریه فعال و آزاد یاس سفید فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کرد*

از شما دعوت می شود که همراه با ما ... آسمان را ستاره باران کنید

منتظرتان هستم

کمال کابلی 1387,12,10 ساعت 06:00 ق.ظ

پرواز کن
در شاخه های سبز درخت امید بار
در باغ آرزو
مرغ حماسه ساز نفس های
آتشین شعر
از نو
ترانه های نوی ساز کن
2 ستت دارم

کشمش 1387,12,10 ساعت 09:40 ق.ظ

نی چی وو
نی چییه
زفستره ،
او پوسفلی
وریمیه تی بیا
په دژ دستی ، په ژالسته
شس ، سیچس
په دژدیتی
یا ،
سکه جو ، گوریو
سوودنیا ، نی زفتره
یا
لوبلو
تی با

حریف 1387,12,10 ساعت 12:32 ب.ظ

دوش دیدم که ملایک در میخانه زدند
می گران بود ، نخوردند فقط چانه زدند
سحر بگفت ، ناصر چکه فروش
نیست به جز می دوای غم مخروش
به دو سه ساتگین غمی دل ببر از یاد
با چیپس کچالو بساز ، هر چه بادا باد

جمعه 1387,12,10 ساعت 11:01 ب.ظ http://adabistan.com

همه چیزرادارم ازدست می دهم، هم کلامی های وبلاک و...
شبهای جمعه راخیلی وقت است که ازدست داده ام. وبه قول خودت باسایه ام کم کم خداحافظی می کنم.

تا وقتی که هوا آفتابی ست و گرم! سایه ها هم می آیند و می روند و کوتاه و بلند می شوند...
اما در روزهای سرد زمستان که سرما ایتخوان را می سوزاند، نارفیق می شوند و می روند!
آه! به گمان سایه ی اخوان هم در تاریکی زمین مخفی شده

حریف 1387,12,17 ساعت 11:59 ق.ظ


راستی
به یادت بیاورم ، زور نزن
بر پدر سیمیرنوف
دو بجه صبح راه خانه را گم کردم
پیاده در سرک ها ، یک چراغ ماورای سرخ
تا صد کیلو متر ،سرخ سرخ
هر کسی بر پدرش لعنت ، کافر
باران بوده است امشب
خوابت برده یکی دو ساعت
مقابل خانه ، سری زینه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد